JAG SITTER ENSAM HÄR OCH UNDRAR VAR VI HAMNAR HÄRNÄST

kom hem för en liten stund sen. lyssnar på lars winnerbäck, dricker kaffe och är sjuuuukt trött. 3 koppar kaffe till väntar, minst! ;p åkte med tobbe (och erica) hem från gbg.

har vart hos hobbe sen i måndags morse.
pappa väckte mig 04.40, då gick jag upp och packade det sista, klädde på mig och käkade lite .. halvsov i bilen till gbg och 06.45 stod jag utanför hobbes port. gick och la oss igen .. fast han gick upp ganska snart igen eftersom han skulle till skolan. jag sov, drack kaffe och kollade på oc tills han kom hem igen vid halv 1. sen blev det film och mys resten av kvällen.

dagen därpå, igår alltså, så började han inte förrän 10.30. men kom inte hem förrän 21.00 igen. så det dagen fördrev jag med att diska, gå ut på promenad - lång promenad på 2 timmar! dessutom pratade jag i telefon precis hela dagen. haha. mestadels med erica, men även lite med albin och tobbe. otroligt att hörlurarna till headsetet inte fastande i öronen ;) var och handlade 2 gånger också. första gången gurka, paprika och fetaost till lunchen - kycklingsallad + en tidning - solo :) andra gången var strax innan hobbe kom hem, då jag suttit och vart sugen på mörk choklad flera timmar och till slut bestämde mig (erica sa till mig) för att gå och köpa det. hann självklart med ett par avsnitt oz den dagen också.


när hobbe kom hem kollade vi på 'get smart' innan vi gick och la oss. sen blev klockan halv 3 så då sov vi. när han gick upp imorse somnade jag om och blev väckt av att tobbe ringde vid halv 10. gick upp, packade ihop mina grejer och gjorde mig klar för att gå till backaplan där dom hämtade mig. 2½ timma senare var jag hemma efter en liten promenad från sylte center.

känner mig inte riktigt nöjd idag ...
har inställningen att mycket är jobbigt, fel och jävligt så på vägen hem funderade jag på om jag bara skulle dra ner persiennerna och lägga mig under täcket och gråta resten av dagen. har även funderat på att sjunka ner i ett varmt bad, men nej. jag har ingen lust :( vi får väl se om det blir bättre under dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0