KEEP ON ROLLIN' BABY (;

[x] frukost, check! mätt i magen är jag, för en gångs skull. har druckit en latte gjord på julkaffe, ett glas a-fil, 4 stekta bacon, en vitamin och ett glas vatten, 6-7 rullade ostskivor fyllda med salami mjukost :) fett fett fett.


www.shitandstuff.blogg.se



har även kollat på nya avsnittet av andra avenyn. jag hade helt glömt bort att det kommit ut :| detsamma med oth som jag börjat se lite av ... men har lite beslutsångest över om jag ska åka bort och träna nu, eller träna hemma nu och träna på sportlife + sola senare? har frågat babbi om han ska med och träna, men överraskande nog så sover han fortfarande :p haha. får väl vänta och se. förbränna lite här hemma under tiden.

men först ... one tree hill ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0