NYDUSCHAD


suttit och halvslumrat här sen jag kom från duschen för ca 20 minuter sen.
har funderat på om jag ska gå och lägga mig, kolla på OC, packa, klä på mig eller städa rummet ... allt ska ju göras, men vet inte i vilken ordning. känner nästan för att göra det som logiskt sett borde komma sist på listan. alltså, gå och lägga mig - sova! är riktigt trött .....

pizza blev det ikväll :D:D men inte den sortens pizza som skulle gett mig ångest, utan en lchf pizza :) bröd gjort på ägg, keso, ost och lite kryddor. sen tacosås, lök, ost, sallad, gurka och kebabsås på det. bara kebabkött som fattades ;) blev hur som helst riktigt gott!


äsch. här kan jag inte sitta och glo. nu ska jag klä på mig för sängen (trosor och t-shirt), städa lite, packa .. eller iaf skriva upp vad jag ska packa, annars kommer jag ha noll koll imorgon och sedan ska jag lägga mig och kolla ett par avsnitt OC innan det är god natt :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0