SEG LÖRDAG :]

men känns trots allt helt okej. bortsett från den lilla ångesten jag försöker ignorera så gott det går (; pappa skjutsade mig till sportlife vid 11. började med vattenmassage, sen bytte jag om och tränade (inte så länge idag). 20 minuter crosstrainer, men körde styrke programmet, så flåsade rejält. vet inte varför, men idag var det jobbigare än vanligt?!! mhm ... stretchade innan jag solade 30 minuter (y. 13.12 ringde jag och väckte albin, så kom han och hämtade mig.


ronja vaknade när vi kom och inte långt efter det satt vi i bilen.
då var det donken som gällde för dom, jag fick en burk tonfisk när vi kom hem till ronja :p haha. strax efter 3 var vi tillbaka hemma hos albin, då slappade vi och kollade på 'den bästa sommaren' tills gästerna började komma. gick ner och medans vi väntade på att dom sista skulle dyka upp smuttade jag och ronja på lite vitt vin. haha. albin fick dock dra i sig det ;p sen vad det mat. massa gott, och jag kunde äta det mesta. kyckling, kallskuret, sallad och ostar :D vatten till det. sen blev det tårta, behöver jag säga det "ångest". men ja ..........


albin med presenter :p

halvsov i albins säng det sista medans vi försökte komma på vad vi skulle göra. det slutade med att ronja åkte till båberg, albin till lipz och harvey som dök upp efter kalaset skjutsade hem mig. pappa, edberg och jarno sitter i vardagsrummet, där dom kollar på melodifestivalen, dricker turkisk peppar shot (försöker få mig, som ska vara nykter, att ta en). nu står edberg här framför och tar kort på mig med sin nya iphone och NU hamnade den på facebook xD herregud. dags för lite O.C kanske? ;) love it <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0