FALLING APART

knappt vart utanför dörren dom senaste ... eh? ja. 40 timmar med lisa har iaf tillbringats till störst del på soffan. godis, mat, kaffe, musik, O.C. och självklart lite (en hel del) skitsnack ;) haha, så det ska vara! då menar jag mest allmänt snack ... dom som tillägnas skiten vet/anar nog själva vilka dom är (;


en trött lisa ;) ♥

men igår gick vi iaf och la oss i vettig tid, 23.30!! (y)
efter ett hoppigt varv på hunneberg med albin och billy, och sen orkade vi inte kolla på mer än 1½ avsnitt O.C. när vi kom hem ;p det tidiga sänggåendet resulterade i att vi gick upp redan innan 9 imorse. behöver jag ens berätta vad vi gjorde? hm, tror inte det. O.C. och lite frukoste bestående av kokt blomkål, broccoli och morotsblandning, haha.


till middag idag blev det wok och ungsstekt kycklingfilé :):)

städat har jag faktiskt gjort idag också :) dammat, dammsugit, plockat undan och så. nu sitter jag på soffan igen, besvärad av ganska mycket ångest över att jag inte har tränat på 11 dagar, bortsett från promenader. vet inte riktigt vart min motivation till det har tagit vägen. men antar att den bästa ursäkten jag har är att 'det har varit mycket annat det sista', och det har det väl. på sätt och vis ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0