WE NEED EACH OTHER

gårdagen blev inte alls som planerat faktiskt :p albin svarade inte på mitt 'vaken?' -sms och jag hade ingen större lust att ringa och peppa honom för träning, eftersom min motivation ligger på ungefär -2 ;s satt ist och läste lyrics fram tills han ringde vid 14.40, då bestämde vi att vi skulle åka och käka någonting. det blev kinabuffé, men jag skippade att äta någonting. åt 2 ägg när vi kom till albin sen ist. slöade på soffan en stund innan per kom och hämtade oss för husvisning i egna hem. sen tog jag bussen hem vid 19.00, kände mig inte på humör för att vara utanför dörren hemma, eller bland folk överhuvudtaget.


när jag kom hem fortsatte jag mitt sökande efter ny musik. har drygt 100 nya låtar på min playlist nu ;D albin och ronja frågade om jag skulle med och åka pulka i ale, men jag tackade nej ... inte långt efter det ringde roob, och övertalade mig! så jag käkade lite och klädde på mig flera lager kläder innan dom plockade upp mig :p

riktigt roligt var det :D åkte pulka med lisa, som gick av på mitten, hahaha ... sen åkte jag och ronja bob och det gick utan helvete ;) bra att ronja har koll på hur man får skiten att stanna också. *host*, hehe. pratade med hobbe den sista halvtimman innan det var dags att åka hem, och då blev det trollhättan, trots allt, efter några om och men.

vid 1 var jag hemma, då ringde jag hobbe igen. sen skrev lisa på msn, vilket ledde till att hon kom hit 30 minuter senare. då drack vi kaffe och satte igång med att baka en chokladkaka innan jag avslutade telefonsamtalet. resten av natten bestod av en massa prat, ett par avsnitt O.C. och ätande :p några kakor för mycket kanske (a) och ett glas a-fil, till kvällsmat, för min del.

06.30 var avsnitt 5/säsong 3 äntligen var slut, så då gick vi och la oss. lyckades dock inte sluta prata förrän någon timma senare, så många timmars sömn blev det inte för mig som har vart vaken i 1 timma och städat nu! får väl se när lisafisen vaknar :):) nu ska jag ta mina vitaminer, brygga kaffe och fixa lite breakfast :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0