24 TIMMARS UPPEHÅLL (;

det dygnet gick undan :D haha. gårkvällen bestod av trevligt sällskap av lisa, hobbe och denny (: vi kollade på världens bästa film!! ;) the wicker man, med nicholas cage. sen började vi kolla på sommaren med göran och pojkarna åkte hem vid 4. jag och lisa fortsatte kolla på filmen och bäddade ner oss på soffaa, jag somnade ganska fort och vaknade vid 12 idag.


käkade frukost, städade och åt lunch innan vi gjorde oss i ordning. albin kom hit och pratade en stund medans vi väntade på denny, som till slut kom och hämtade oss. då åkte vi in till stan och hämtade hobbe, sen åkte vi hem till honom och satt där medans han packade och så. sen släppte dom mig och lisa hemma hos mig igen för drygt 1½ timma sedan.


frukost


lunch

nu har vi käkat och börjat kolla på midsommer.
ingen utav oss hängde med speciellt bra, så vi la ner det och sa att vi se den lite senare ist :):) lisa pratar i telefon så jag passar på att kika in här, när jag ändå har lite dötid att förbruka :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0