BACK ON TRACK ;)

blev inte speciellt långvarigt frånvarande! :):) skönt det. idag gick jag upp i någorlunda tid faktiskt. 10.?? någonting :p pratade med pappa lite innan jag kröp ner under täcket igen med datorn i knät. mixade ihop den här spotify-playlisten. den består endast av kärleks låtar, fast mer i stilen "I'm so oooover you!". kände att jag behövde lite stöd ifrån musiken, därför valde jag det ämnet, och jag måste säga att många av låtarna är riktigt bra. en del av dom har man hört ett antal gånger innan, medans en del är mera nyfunna. och blandat är det, vill jag lova! allt från country till punk rock (;

bara jag som har tröttnat på "unbreak my heart, say you love me again" -låtar? :D haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0