DAGEN I BILDER :D







 

dagen bestod matlagning och mys med albin och ronja. hos albin har vi ätit fläskfilé, kroketter, béarnaisesås och sallad och kollat på halva 'brudens bäste man'. sen så var vi hos christina (albins mamma) och lånade nelly och diva över natten :* hihi. kvällen spenderar vi hemma hos mig med film, latte, lite god dricka, chips, dip och film! ronja och albin övernattar här. även richard gjorde oss sällskap ett par timmar, vilket jag tyckte var riktigt mysigt :) nu har vi sagt hejdå och han precis åkt hem, sen har jag städat undan i köket lite efter grisarna ronja och albin. dom ligger här på soffan och kollar på 'livvakterna' (som jag inte vart speciellt intresserad av alls sen vi satte på den :p) ont i magen har jag, och hungrig som en varg dessutom!! D: mat och sängen låter som en bra ide! back to the kitchen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0