GARVAR FÖR MIG SJÄLV

vaknade när min väckarklockan ringde 09.10. utbrast att erica försovit sig eftersom hon skulle gå upp 08.30. så sa jag stolt att det var tur att jag också ställde väckarklocka, eftersom tobbe skulle hämta henne 09.30 :p då berättar hon att jag hade satt mig upp imorse när hennes alarm ringde, stängt av det, skrikit någonting och kastat mobilen på henne! :o hahahaha. inte ett skit av det finns sparat i mitt minne, men okej .... haha (a)

klev upp ur sängen och laddade kaffabryggaren.
så nu har jag druckit ett par koppa kaffe, erica har åkt till skolan (1 timme försenad pga problem med tobbes bil) och jag sitter här och gapflabbar åt roliga skämt:

  • förl it ese xge rup phov til lök ad läss vå righ et. (läs igen men gör det sakta)

  • detta är ett meddelande från knullkontakt.se. du har nu haft din annons ute i 3 månader utan att få svar. vill du att vi försöker en månad utan bild?

  • en präst, hitler, michael jackson och en grupp skolbarn befann sig på ett störtande flygplan, det fanns bara ett antal fallskärmar. prästen sa: 'ge dom till barnen'. hitler sa: 'fuck the children', varvid michael jackson skyndade sig att säga: 'hinner vi verkligen det?'

  • du är utvald!
    välkommen på casting den 12:e mars på TV4-huset, gärdet, stockholm, klockan 11:00 för uttagning av nya deltagare till nästa säsong av “en annan del av köping”. lycka till.
    /TV4
även denna dagen kommer bli väldigt bra :):) erica slutar skolan vid 15.00 typ, så ska jag ta en promenad in till stan och köpa busskort, efter det åker jag bort till sportlife och solar innan jag tar bussen ut till överby och möter upp henne. jag ska köpa foundation (fast jag inte använder det för tillfället) och så ska väl erica kika lite! (y. sen blir det hem en sväng för att duscha och äta någonting lätt innan vi drar in till stan för en fika på strandgatan, på ericas bekostnad ;) får bli en mer ordentlig middag sen ikväll. erica var sugen på potatisgratäng. så det blir väl kött och wok för mig :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0