JAG BLIR GAAAALEEEEN!!!!

upptäckte precis att mina frimärken är borta!! jag vet att jag SKA HA 3 stycken i plånboken, men nej ... inte idag, inte. allt bara försvinner?!! skulle starta en tvättmaskin och tänkte slänga med mina svarta mjukisar, borta! igår när jag skulle steka bacon, borta .. tidningen med adressen som mitt brev ska skickas till ÄR BOOOORTA!! hur fan kan tidningen vara borta?!! jag hade den på bordet, men där är den då bestämt inte längre :o och inte i pappersinsamlingen eller på bordet, trots att ALLA andra tidningar finns på något av dom ställena. har fan krupit på golvet för att hitta den, men den finns ju inte. sen när kan tidningar flyga? den måste ha smitit igår när jag öppnade balkongen efter mitt hårda aerobicpass!! :| och vart är min stora svarta tröja, som jag ville ha på mig igår och flera dagar innan det. driver någon med mig eller? vart är alla mina ankelsockar. man har 10 st, sen finns bara 2 par kvar. dom där dumma historierna om att tvättmaskiner äter strumpor måste vara sanna, jag är så gott som övertygad.

dessutom är det inte jag som brukar slarva bort min mobil eller mina nycklar. det är någon som gömmer dom för mig. så det är så! här med förbjuder jag alla jag känner att kalla mig för slarvig, virrig osv :D NU SKA JAG FORTSÄTTA LETA EFTER ALLT SOM ÄR BORTA -.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0