JUST MY LUCK! :(

helt otroligt att jag lyckades hålla igång på lipz och sen gå till albin igår efter min vurpa ner för trappan utanför albin tidigare under kvällen. vaknade dess värre med ett grymt svullet knä idag och kan nätt och jämt gå alls! :( satans ...... hela jävla gårkvällen kunde lika gärna vara ogjord!!! tack till emelie som körde hem mig, och alexz som höll mig sällskap under promenad genom telefonen :)


idag har jag legat på soffan och halvsovit hela dagen,
sen jag och pappa kom hem från affären. rullator á la kundvagn is the shit :D höhö. har tagit en sval dusch för att piggna till lite, kan ju inte sova hela dagen, kan bli problem att göra det inatt då :/ den förbannade huvudvärken börjar komma tillbaka också, så en alvedon fick det bli.

känns som allt kommer på samma gång nu. hemsk huvudvärk, ont i knät och ev. halsfluss :( suck ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0