LITE SJUK :(

vaknade med svullen hals och huvudvärk vid halv 10. gick och la mig på soffan och kollade på tv med nelly och diva! halv 12 vaknade sömntutorna, så då var det dags att få på sig lite kläder för att åka och möta per på peab. sen åkte vi och kollade på ett mysigt litet hus i västra tunhem som är till salu! :p

när vi kom hem igen gjorde jag och ronja köttfärssås och bandspaghetti (y.
käkade, tog ett par alvedon och slumrade till en stund innan albin åkte. en liten stund efter åkte även ronja, som kommer tillbaka ikväll igen :) jag som har piggnat till lite grann passade på att börja städa. så nu har jag har startat disk- och tvättmaskin med mina sängkläder, dammat, dammsugit och plockat undan. nu är det lite ordning här igen! och eftersom jag har vart så duktig, så tänkte sätta på lite soft musik, lägga mig i ett varmt skumbad med mysiga doftljus. unna mig en ansiktsmask och verkligen slappna av i någon timma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0