LUGN HELG .....

har verkligen inte blivit någonting av den här helgen. jag har spenderat alldeles för många timmar i sängen troligtvis. men vad gör det? har man inget bättre för sig, ett ben som bara gör ont och underbar musik så kan man lika väl unna sig det. funderar på att unna mig någonting ätbart också, samtidigt som jag inte vill äta överhuvudtaget. en aning kluven för tillfället. känner mig helt oberörd nu, när jag för drygt en timma sen storbölade. lika oförklarlig som livet jag lever ... man vet aldrig vad som kommer här näst!

ska nog ha mig någonting i magen trots allt :)

lite sugen :D dagens frukost - müsli med torkad frukt, fil, äpple och apelsin (y.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0