PIGG TJEJ!

gick faktiskt upp vid 9 idag ;) hoppade in i duschen innan jag satte kurs mot köket, där blev det kanel latte och scones-bakning :D så åt jag och ronja frukost och kollade på en drama film, grymt bra drama film faktiskt! pojkarna ligger fortf och sover. idag är bio med lillebror utlovad sedan flera veckor, helt bestämt blev det igår :) eventuellt ska systeryster med också (y. alvin och gänget 2 bilr det! ringde mamma för 2 timmar sen, så väntar på att hon ska ringa upp för mer planering.

 



gårkvällen var en aning galen ;D började med några drinkar hemma hos albin, i sällskap med honom, emil, denny, och ronja (även harvey som kikade förbi). efter några glas blev det absint shot, som inte alls var så starkt som vissa fick det att verka ;) haha! lagom till midnatt dansade vi loss på lipz, drack jägermeister/redbull och kamikaze. när det stängde vid 2 (vilket alltid är när det är som roligast) vinglade vi ut i snön på våra klackar och hoppade in i bilen. följde en väldigt full denny upp till sig innan vi andra (jag, ronja, albin och emil som var chaufför för kvällen!) åkte hem till albin igen. jag lagade mat. stekte köttbullar som jag blandade med en dolmiosås jag kryddade extra och kokade pasta till. gott gott gott!



sen tvättade jag bort sminket, drack vatten och gick och la mig :*

Kommentarer
Postat av: fia

om du ids skulle du serri va gulligast om du röstade på mig här: http://placebohoe.blogg.se/2010/january/borja-rosta.html#comment jag e nr 10 :)

Du behöver inte om du inte orkar men de skulle uppskattas :D <3

Tack på förhan ^^ <3

2010-01-08 @ 17:59:03
URL: http://mesheandme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0