SÅ JÄVLA DUKTIG :D

äntligeeeen hemma igen! knallade hemifrån 14.20 för en långpromenad till sportlife (ca 7 km), google maps påstod att det skulle ta 1 timma och 21 minuter, men jag satsade på 50 minuter och lyckades på 51 (y. det var helt underbart att lägga sig ner och slappna av i ett solarium efter det! låg i 40 minuter och tinade upp blodet till sin normala temperatur innan jag klädde på mig och gav mig ut i kylan igen :p promenerade in till stan, tog bussen från resecentrum, sen gick jag av på sylte center och gick hem därifrån.


satte mig ner i soffan så fort jag fått av mig ytterkläderna.
nu ska jag ta mig fan unna mig en lång varm dusch, känner att blodet fortfarande är lite kyligt. efter det lockar köket på mig, för magen kurrar som bara den!

oops! det blev lite försenat .. skrevs ca 17.30.


kyckling gryta med dragon och (efterlängtad) pasta blev det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0