SAKNAR MIN UPTON! <3

kom och tänka på alla sjuka saker vi haft för oss :D hur mycket vi har avskytt varandra, och hur vi har ändrat uppfattning om varandra på bara ett kick ;p haha. det sjukaste var festen hos anton för ca 1½ år sedan, när jag blev fick nog av alla snea blickar och frågade vad fan problemet var. vi gick ut och pratade och i nästa sekund drog vi bara från festen, du och jag :D hahaha. satt och sjöng i nervens baksäte och drack cider. det varade dock inte speciellt länge. vi har haft våra perioder helt enkelt. men det senaste har vi verkligen hållt ihop, och det är jag glad för! du förstår mig, och jag förstår dig. även om vi inte träffats så mycket det senaste så vet jag ändå vart jag har dig, och du är en trygghet för mig.

vi har lärt oss dricka kaffe ihop och fikat oräkneliga gånger (: vi har delat våra tankar och känslor. gjort sjuka saker som att ta bussen för att handla mjölk på shell mitt i natten - eller tidigt på morgonen, beroende på hur man ser det ;D vi har supit, kanske ibland för mycket. många långvariga skratt och konstiga idéer har vi haft. kanske brytt oss för mycket om vad vi väger, men kämpat på för att ändra på det .. fast hur många andra sitter uppe hela natten för att sedan vara dom första in på gymmet när det öppnar på morgonen? (; vi har haft våra små tjafs då och då, men det har aldrig blivit speciellt långvarigt! jag trodde faktiskt aldrig att vi skulle finna varandra som vi har gjort, men med handen på hjärtat gumman; jag älskar dig <3

Kommentarer
Postat av: lisa

jag älskar dig så himla mycket stumpis! <3<3<3 kommer och bor hos dig imorgon ;)

2010-01-17 @ 14:26:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0