TRÖTT I HELA KROPPEN!

fick vänta en stund på kerstin innan hon kunde ta emot mig :) när hon väl hade tid gick det snabbt. jag förklarade att jag vart hos af och sådär, så skrev hon på och fyllde i allt så det stod rätt till! (; sen tipsade hon mig även om lite vitaminer och mineraler jag borde börja ta, eftersom jag har vart mer eller mindre sjuk nu i drygt 3 månader. vilket börjar bli väldigt tröttsamt! därför måste jag ringa till farbror doktorn imorgon, ska nog göra en ordentlig hälsokoll eftersom det är så mycket jag vill ha hjälp med :p


brukar unna mig en sådan här då och då, vilket jag gjorde idag! sjukt god <3

10.45 tog jag bussen mot halvorstorp. klev som vanligt av vid edsborg och knallade till sportlife .. började med 10 minuters vattenmassage innan jag körde gärnet på crosstrainern, 45 minuter och extra motstånd + lutning kämpade jag mig igenom idag :D 12.20 hoppade jag in i duschen snabbt innan jag klädde på mig och promenerade till lilla statoil där pappa plockade upp mig, och så åkte vi och handlade på willys! :):)

nu är vi (mest han) i full gång med en av mina absoluta favoriträtter .. alltså efter mina önskomål - lasagne al forn (italiensk). jag har dratt igång lite musik, ätit kyckling och pasta .. kände att mina muskler förtjänade lite pasta idag, för satan vilken träningsvärk jag nästan kan garantera att jag kommer vakna upp med imorgon ;D dessutom vänta ett par koppar kaffe!

hade tänkt ta en powernap nu medans jag är hemma ;o men är alldeles för stressad för det, och mitt humör är inte att leka med 80'% av gångerna jag har sovit mitt på dagen :pp inget vidare med tanke på att det eventuellt blir mera träning, fika med ronja, fika med albin och sedan ska jag förhoppnignsvis träffa hobbe också.

nu ska jag stretcha lite :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0