BAD @ ÖRESJÖ





efter träningen med ronja på sportlife i vänersborg skjutsade hon hem mig.
jag tog en dusch och gjorde mig snabbt i ordning. 15.15 tog jag och syster bussen till vänersborg där vi mötte mamma och åkte sedan tillsammans hem till frändefors. både jag och erica skulle hämta lite saker, och erica hade lite att prata om ... sedan kom hobbe till gården för första gången, så vi åkte med honom tillbaka till trollhättan sedan.

först kikade vi förbi hos albin där pojkarna grejade med husvagnen inför helgen. och så gick vi igenom snabbt vad som ska handlas och tas med innan jag, hobbe, erica och victor åkte vidare mot öresjö, eftersom en viss skitunge insisterade på att bada! så 20.00 idag var jag i vattnet för första gången i år. inget vidare skönt, men efter ett tag gick det an.

väl hemma på sylte lagade jag mat till oss. det blev pasta/potatisklyftor, stekt kyckling och dragonsås. filmen 'det regnar köttbullar' till det och sedan äppelpaj med vaniljsås till efterrätt innan hobbe åkte hem och lillebror ville krypa till kojs. så nu ligger vi här i sängen. en utav oss sover redan, och det är inte jag ... men snart så ;)

imorgon blir det städning hos sonja, och sedan träning med albin (y.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0