FÖRBEREDELSER

dagen som väntar kommer förhoppningsvis bli en av dom som jag kommer att spara bland dom allra bästa minnena ;) jag och min lisafis drar ut på äventyr, idag är det göteborg som gäller!

08.30 klev jag upp för att göra i ordning mat som vi ska ha med oss på 'utflykten', tacopastasallad blev det som önskat. sedan har jag tagit en dusch med peeling, smörjt in mig och lagt på en ansiksmask som jag precis tvättat bort, sedan smörjde jag in ansiktet och tog mig lite frukost - special k (y. försöker att äta det i lugn och ro, men känner mig så upprymd så jag sitter mest och hoppar till musiken och darrar lite smått i fingrarna medans jag skriver :D hoppas verkligen att yr.no talar sanning nu och att vi kommer undan regnet. enligt dom ska det regna fram till ca 13.00, så den första timmen spenderar vi troligtvis på espressohouse samt eventuellt lite affärer (:

nu måste jag klä på mig, sminka mig och packa!!! börjar känna mig stressad. bussen går om ca 30 min!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0