KVÄLLSMAT


har precis ätit en god kvällsmat ute på balkongen. åt en gammal favorit - toasts och oboy med is. det var lite småkyligt ute nu, men inte alls så att jag frös. härligt! någonting som skulle vara ännu härligare vore om solen strålade imorgon bitti när jag vaknar, för nu ska jag sova. trots att jag inte gjort speciellt mycket alls idag, mer än mötet på soc imorse (där jag satt och väntade 1 timma extra eftersom jag tog fel på tiden), kollat film, promenerat till affären och ätit en massa onyttigt så är jag väääldigt trött nu. men man blir slö, av att göra ingenting. tog en tablett för en stund sen nu också, och hoppas att jag ska kunna sova hela natten. tror jag ska gå till doktorn och ordna recept på piller om det inte bättrar sig. jobbigt att inte kunna sova ordentligt.

Kommentarer
Postat av: Ewezi

Oboy med is har jag nog aldrig testat ^^

2010-06-10 @ 14:10:12
URL: http://ewezi.blogg.se/
Postat av: Playmates Of Sweden

gud vad gott det där ser ut ;)

2010-06-13 @ 20:46:31
URL: http://playmatesofsweden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0