DRESSED FOR SUCCESS

kom precis in efter min dagliga morgonrutin. har varit lite varstans idag. kände att jag behöver lite miljöomväxling, så det blev en tur runt slussarna och gamle dal, sedan in till stan, genom hjortmossen, skoftebyn och till slut sylte.



har dubblat min intervalltränings tid med den dubbla.
brukar i vanliga fall köra 10 intervaller på 30 minuter (1 min löpning, 2 min powerwalk), men idag blev det en betydligt längre runda så jag utmanade mig själv på 60 minuter. slitsamt, men lyckosamt. 20 intervaller på 60 minuter (1 min löpning, 2 min powerwalk som vanligt). sedan kämpade jag lite till och tog med mig ännu 60 minuter powerwalk som slutresultat hem (y. 120 minuters konditionspass avklarat, undeeerbart!

nu blir det en efterlängtad dusch innan frukost :)) sedan ska jag nog bara slappa tills ikväll, då det blir sportlife med albin. gilla gilla gilla .....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0