HARD TO MAKE A DECISION

härlig dag, men ganska jobbigt humör. en fruktansvärd beslutsångest över minsta lilla grej, och lite besviken på albin som jag förväntade mig att träna med idag (eftersom vi bestämde det igår?!), men han försov sig till nu. orkar i vilket fall inte haka upp mig på det nu, utan fokuserar på resten av dagen, som faktiskt började ganska bra :)

vaknade tidigt tillsammans med hobbe.
redan innan 08.00 faktiskt. han åkte till uddevalla och jag, som vaknade på helt fel sida, tänkte somna om. men tröttnade efter ett par minuter och släpade mig upp ur sängen ist, kokade 2 ägg och glufsade i mig dom (vitorna, som är=protein), och en kopp kaffe. sedan drog jag ut på en intervall sträcka (ca 3,3 km) på drygt en halvtimma. mycket härligt! framme vid statoil/magnus åberg plockade hobbe upp mig och så åkte vi tillbaka hem till mig.


jag sorterade lite bland mina prylar innan jag tog en skön dusch.
där efter käkade vi några knäckebröd och sen så åkte hobbe för att återlämna bilen ;p jag fick ett ryck och började städa medans jag väntade på pappa och lite ingredienser till middagen. nu har jag gjort korvstroganoff som jag sitter här och äter, sakta men säkert.


igår var en vilodag. dvs, ingen träning! ;o en efterlängtad hobbe övernattade här, så kände inte riktigt för att tvinga mig iväg till sportlife på morgonen/förmiddagen. tidiga kvällen spenderades sedan med pappa, erica och edberg. smörgåstårta och gamla VHS-filmer. 20.30 promenerade jag och erica bort til affären och köpte en stoooor påse godis och cola (a) softade på mitt rum med varsinn dator en stund innan vi drog med albin och hanna ut. hamnade i sackas garage, vilket inte var speciellt intressant för varken mig eller erica, så istället bestämde vi oss för att gå. ca 80 minuter senare hade vi gått 7,3 km och då plockade hobbe upp oss. så lite "träning" blev det trots alls ... 10 000 steg uppnåddes (y.


kvällen var fortsatt lugn. blev en tur till uddevalla för att hämta folk, sen åkte hobbe en vända till och jag gick och la mig i väntan på att han skulle komma tillbaka. somnade gott och fort framåt 04.00 :)


"kul bilder", njae. men kanske roligare än bara massa text.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0