INTERVALL ':D

skönt att komma hem och sätta sig ner en stund! dock har jag inte riktigt hunnit slappna av än, så jag sitter fortfarande och studsar på stolen i takt med musiken :p hm .....

som sagt så följde jag med lisa till tandläkaren idag. bussen jag tog ifrån sylte krånglade, så när den för 3e gången stannade (ingen aning om varför), så gick jag resterande 500 meter till lisa. mötte henne och så tog vi en promenad till källstorp, sedan satt jag och läste VR medans hon var inne och borrade ;) när vi kom tillbaka in till stan skiljdes vi åt. lisa orkade inte träna idag, så hon gick hem. jag gick till försäkringskassan, sedan arbetsförmedlingen innan jag tänkte ta bussen till sportlife. upptäckte att klockan bara var 12.30 och bussen gick inte förrän 12.45, så jag bestämde mig för att gå dit. var framme 30 minuter senare :) idag har jag verkligen kört slut på mig själv!! tänkte börja köra intervallträning, så det har jag gjort idag (y.

10 min rodd (2 km)
30 min löpband (4,87 km, intervall)


känner verkligen hur mycket bättre kondition jag har fått sen jag ställde mig på crosstrainern första gången och ville gå av efter 5 minuter, trots att jag då bara körde weight loss-programmet :p har fått fram en klar förbättring sen dess. härligt härligt.

30 minuter sol
dusch
15 min bastu
dusch



sen funderade jag på att gå hem, eftersom jag trodde att jag missat bussen ... men sedan kom jag på att jag tänkte fel och skulle hinna med den precis om jag skyndade mig, så det gjorde jag! och visst hann jag med den ;D hehe. 15 000 steg är redan gångna/sprungna idag, så inte behöver jag ha någon ångest över det (?)

dags att få sig någonting i magen, det förtjänar jag! :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0