I'VE TRIED TO HEAR, YOU'RE NOT NEAR

ännu en dag närmar sig sitt slut! men lika bra är väl det. imorgon blir det träning, och kvällen har varit trevlig. så sova gott kan jag med all säkerhet göra :) en långpromenad blev det idag också ... gick till slussarna och vidare in till stan på stigen intill vattnet (: sedan började jag gå tillbaka hem mot sylte, på andra sidan, hann knappt till skoftebyn innan dennisarna kom och plockade upp mig.


kvällen bestod av tacos och skräckfilm :D jag serverade tacosen och TV6 filmen, 'resident evil; extinction'. 23.00 var filmen slut, då begav sig pojkarna hemåt. nu sitter jag här för mig själv och lyssnar på lars winnerbäck. funderar på att gå ut och trampa ihop mina sista 1050 steg! :p måste gå 10 000 varje dag nu mera. eftersom jag bara har 30 minuter på mig innan klockan är 00.00, så får jag nog sätta lite fart nu :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0