KEEP ON WALKING

undebart. finns inget bättre ord! nu var det gjort. konstigt hur det alltid känns mycket lättare, och bättre efteråt. trodde faktiskt inte jag skulle komma iväg till sportlife överhuvudtaget idag, men ...... tog bussen dit 12.52. mötte albin. 60 minuter crosstrainer (weight loss & strength) - 666 kalorier! moahaha. sen 15 minuter sol, dusch, bastu, dusch, promenad till bussen och hem igen :) nu är jag helt slut, men taggad till 1000!


ska fixa lite välförtjänt käk nu.
har dock ingen aning om vad än, men självklart någonting som är bra. ikväll (efter jag har laddat batterierna på nytt) blir det fika med lisa på strandgatan och sen ska vi ta en promenad hem till mig på sylte. tänkte att vi skulle skämma bort oss lite med ansiktmask och sånt tjejtrams ikväll ;) blir mysigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0