LATELY I'VE BEEN HARD TO REACH

godmorgon ..... jag har iofs varit vaken sen ett par timmar tillbaka. sitter här och funderar på att äta någonting, frukost alltså. idag har jag vaknat upp tillsammans med den där förbannade beslutsångesten. till och med frukost är svårt. att min matlust är som bortblåst sen några dagar tillbaka gör ju inte saken bättre. jag har iaf bestämt mig för att inte dricka något chaite idag. det får bli vanligt te, utan mjölk ... så ja. nu har vi kommit en bit på vägen. till teet då? en god macka, fil & müsli, kokt ägg, ägg och bacon, gröt, knäckebröd ... eller kanske scones ... mmmm! scones låter gott :) hur många kalorier är det i det, tro? jag är ganska övertygad om att det är alldeles för många, men kanske finns det något nyttigare alternativ? hm. troligtvis skulle det bara ge mig ångest. jag avvaktar med frukost, helt enkelt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0