ME PLUS YOU, THAT EQUALS BETTER EQUATIONS

även denna dagen har haft träning i fokus! tog en promenad tillsammans med lisa, från henne till sportlife. lisa var inte så jätte taggad idag, men jag tog i med alla mina krafter som vanligt + lite till ;) njutning.

5 min rodd.
20 min crosstrainer (strength).
20 min löpband (10 min powerwalk/10 min löpning).
25 minuter sol.


- 10 000 steg har jag fått ihop dag med (y.

när jag duschat gick vi ut och vänta på pappa.
köpte varsinn celcius (jag tog hallon acai och lisa peach mango) som vi gottade oss med ute i solen :D efter ca 5 minuter dök pappa upp och så åkte vi och handlade på willys. jag fick stå för matkostnaden idag - 600 kr, hejdå! upptäckte idag att jag fått pengar från försäkringskassan (dock med än vanligt, så jag ringde för att kolla så det stämde. väntar på svar angående om jag får behålla allt eller ska betala tillbaka). hoppas verkligen att jag får behålla allt! måste köpa nya träningsskor och handskar!!

en banan-smoothie var det första jag gjorde när jag kom hem. drog i mig den och nu väntar jag på mat innan jag kan åka ut till överby med ronja en sväng.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0