NO FLAWS WHEN YOU'RE PRETENDENG

nu, några timmar efter operationen kan jag prata någorlunda ordentligt igen. bedövningen har släppt och blödningen har gett sig! (: nu har jag precis pratat lite med hobbe. funderar på att ta en dusch, men vet inte om jag orkar ... är även lite sugen på en promenad med dixie, men energin till det finns verkligen inte! :| känner nästan bara för att bädda ner mig i sängen, kolla på slutet av 'luftslottet som sprängdes' och sova ut ordentligt. måste dock ställa klockan någon gång inatt för att ta mer smärtstillande! hmpf.


imorgon får jag kliva upp redan 07.30. jag ska vara på udm i trollhättan 09.00, så bussen går från vänersborg (dit mamma skjutsar mig) 08.30. inte speciellt kul, jag skulle lika gärna kunna åka hem till trollhättan nu ikväll, det hade ju varit det lättaste :o men men ..... någonting annat än att bara klottra på här ska jag iaf göra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0