RUN TO THE HILLS

idag är sofia andersson laaaat! eller nej, kanske inte lat. men slö, och ovanligt omotiverad, obeslutsam och oentusiastisk på många sätt och vis :| känner mig liiite tom på energi, vilket iofs inte är speciellt konstigt, med tanke på hur hårt jag har tränat den här veckan! ;o MEN det är bara positivt, och grundar till att mitt humör faktiskt är hållbart (ännu) trots att jag inte har rört på mig någonting än idag, förutom veckans storhandling.

den saken ska lyckligtvis ändras på inom den närmsta timmen! ;D väntar på att lunchen jag precis ätit ska smälta lite, sedan ska jag knalla bort till mitt nya träningsredskap och köra backträning, 10 intervaller står fast uppskrivet som minimum. tar med mig syster som sällskap och tidtagare (y.

- dags att byta om :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0