STILL FEEL ALL ALONE

har precis varit uppe och bäddat ner lillebror :) nu sitter jag i köket och har äntligen fått igång msn som vart ur funktion sen igår kväll ;o har installerat om det ett x antal gånger, utan framgång! :| dennis gav mig tipset att kontrollera datorns tid och datum. det stod på 20 mars - så jag ändrade tillbaka till 1 mars och installerade om det ännu en gång, så nu fungerar det :)

ska inte sitta uppe så värst länge idag. men behöver lite tid för mig själv innan jag kryper ner bredvid älsklings lillebror. musik, lugn och ro och tomma tankar.

dagen/kvällen har varit lugn. eh, slö!! har inte gjort speciellt mycket. solade med lisa imorse innan mamma hämtade mig i vänersborg. låg och halvsov i victors säng till O.C., medans han spelade tv-spel, tills dennis ringde och frågade om jag skulle med ut en sväng. så jag slängde på mig skor och jacka och promenerade ut till vägen där han, stampe, emil och tommy plockade upp mig. så nu mår magen bra efter lite skratt, frisk luft och trevligt umgänge. har dessutom ätit en ostmacka, lite soppa och ett glas mjölk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0