THE WIND BLOWS

börjar bli trött i ögonen och känner att den här dagen har gjort sitt. dags att få mina 8 timmars sömn, för att sedan hoppa upp ur sängen imorgon morgon. en 60 minuters runda innan frukost blir det, med intervallträning (y. sedan en god frukost och eventuellt en promenad in till stan för lite ärenden. resten av dagen har jag ingen aning om vad jag ska göra med, men kvällen är uppbokad för ett styrkepass med albin :)


min söndagskväll blev precis som tänkt; åt rester från gårkvällen till middag med pappa och erica. sedan tog jag en promenad på 60 minuter för att rensa tankarna lite ... in till stan och tillbaka, med ett par utspridda omvägar i skoftebyn. ett telefonsamtal med min lisafis (som jag saknar något förbannat!!) blev det också! :} mys med filten i soffan och lite godis blev ett alldeles utmärkt avslut på den här helgen (: nu ska jag krypa ner i sängen med en kopp chai. mmmm!

godnatt :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0