TRYING TO RECALL

det lönar sig att komma i säng i tid ;) uppe med tuppen är jag idag. har släpat ut datorn i köket och skrivit ett inlägg om dom senaste två dagarna, som jag spenderat med hannah! ♥ trevligt och mysigt har det varit, men nog om det. haha.

jag sitter och funderar på vad jag ska äta till frukost? hm ... det blir troligtvis en rejäl sådan. jag tänkte koka ägg, göra en god smörgås (sallad, smör, ost, gurka), ta lite a-fil och müsli till det och en kopp te. blir nog fint. solen börjar hitta in genom köksfönstret nu också :)) kan inte all snö bara smälta foooort, så man kan ligga i det gröna gräset och lyssna på fåglarnas kvitter, känna värme i vinden och doften av blommor. åååh, vad jag längtar!! jag är så trött på alla kyliga vindar, is på marken och höga, smutsiga snövallar överallt :(

även denna dagen (som dom flesta andra) är väl planerad. till en börjar åtminstone ... det blir en busstur in till stan, 10.22, för att träffa lisa som ska till tandläkaren idag. jag ska gå med henne dit, till källstorp mer specifikt. sedan blir det förhoppningsvis även en promenad till sportlife där vi som vanligt ska träna. vad annars? jo, solar gör vi säkert också, men ändå. haha. har lite annat på listan också, som bör göras idag;

  • försäkringskassan angående nya blanketter och närståeendepenning
  • bestämma om jag ska sova hemma eller hos mamma inatt (näl imorgon)
  • dammsuga och torka golven (som fortfarande inte blivit gjort)
  • simma med ronja på vattenmotions-palatset (?)
  • färga albins hår, ljusa och mörka slingor.
vi får se vad det blir av den här måndagen helt enkelt. nu måste jag ta tag i det där med frukost, så jag orkar med en ordentligt pass sen! och resterande tid av dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0