TIDSFÖRDRIV

1. vilken svordom använder du mest?
'jävla' tror jag :p det använder man i var och varannan jävla mening. hmpf.

2. äger du en iPod?
ja, en grön liten älsklings nano :)



3. vilken tid är din väckarklocka inställd på?

olika beroende på när jag somnar. brukar ställa den så att jag får sova 8 timmar.

4. hur många resväskor äger du?
ingen. har däremot 3 stycken som är albins här. såna där tripp-trapp-trull väskor.

5. använder du flip-floppar?
händer väl, men helst inte ...brukar tycka att det är ganska obekvämt.

6. var köper du dina matvaror ifrån?
olika. jätten, maxi, willys oftast .. eller ica supermarket här på sylte.

7. skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden?
ja! alltid roligt att hålla i kameran.



8. vilken var den senaste filmen du såg?
minns inte ;o har inte sett en hel film dom senaste dagarna iaf.

9. du får ledigt idag. umgås du helst med en hel barnfamilj eller med en kompis?
det beror väl på vilket humör man är på osv. men troligtvis är jag hellre med en kompis.

10. om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa?
en ny dator (y. en massa kläder och annan ytlig skit! dvs olika slags skönhetsprodukter.

11. har någon någonsin kallat dig lat?

ja, oh ja. det är jag väl också, emellanåt.

12. tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare?
nej, inte längre. gjorde det när jag gick i 9an.

13. vilken CD ligger i din CD-spelare just nu?
jag har plats för 5, så flera stycken, mest sov musik. savage garden, MLTR och någon jag bränt själv.

14. vilken är den bästa artisten just nu?
leona lewis får nog den platsen, hon har gjort många fina låtar, speciellt 'the best you never had'.



15. har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan och i så fall VAD?
ja, men det kan jag ju inte skriva här :D

16. när var senast någon stötte på dig?
pfft ;)

17. vad åt du till middag senast?

väldigt goda amerikanska pannkakor för en liten stund sen. fast inte tillräckligt goda för att slippa ångest.

18 använder du huvtröjor?
ja, har på mig en av pappas just nu faktiskt :) mysigt med stora tröjor.



19. kan du vissla?
jaaaa.

20. vem var den senaste som ringde dig?

hobbe :) igår kväll/i natt

21. vilken är din favoritåkattraktion på ett nöjesfält?
berg- och dal banor, alltid roligast!



22. tror du folk pratar bakom ryggen om dig?

självklart? vem pratar inte folk om nu för tiden.

23. vilket riktnummer befinner du dig i?
0520, trollhättan alltså.

24. tittade du på tecknat när du var liten?
ja, och det gör jag fortfarande då och då :) växer man någonsin ifrån det?

25. hur stort är ditt närmaste köpcentrum?
det är väl någorlunda stort, antar jag.

26. hur många syskon har du?
2. en lillasyster som snart är 17 och en lillebror som fyller 7.

27. är du blyg inför det motsatta könet?

nja :p beror på VEM, men brukar ha lättare för killar än tjejer.

28. vilken film kan du alla replikerna till?

hm ... jag tror ärligt talat inte att jag har sett någon film så mycket. eller jo, kanske 'bring it on'. har dock inte sett den på längeeee nu. men när jag såg den första gången kunde jag inte sluta kolla på den. såg den på TV1000 och såg den då varenda dag + att jag beställde hem den på VHS. haha.

29. äger du några popband t-shirts?

nix! men rock band.

30. när flög du senast?
när jag, pappa och erica var i turkiet, maj -09.



31. hur många stolar står kring ditt köksbord?

intressant information? 6 stycken.

32. läser du för skojs skull?
ja, när jag har någonting bra att läsa :)

33. pratar du några andra språk?

engelska, givetvis.

34. diskar du din egen disk?
ja, och det har jag 'alltid' gjort, precis som jag tvättar mina egna kläder, städar mitt rum och lagar min mat.

35. har du gråtit offentligt?
ja, det har jag gjort många gånger.

36. har du en stationär dator eller en laptop?

laptop ♥

37. försöker du alltid lära dig nya saker?

ja, jag älskar att lära mig nya saker. om det är någonting som på något sätt intresserar mig vill säga. det beror nog mycket på att jag är väldigt nyfiken.

38. vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar?
piercingar har jag fått nog av/tröttnat på. men tatuering(ar) vill jag ha fler.



39. tycker du att killen borde bjuda på första dejten?
går man på dejt i sverige? tss ;p

40. kan du kasta macka?
nej, det tror jag inte! kan inte minnas att jag har lyckats speciellt bra någon gång iaf.

41. har du någonsin varit på Jamaica?
nej, men åker gärna dit :))

42. vad har du med dig in på bion?
nu för tiden har jag helst inte med mig mer än vatten och kanske lite naturgodis. men det finns nog ingenting som slår popcorn med nacho krydda!



43. vem var din favoritlärare och varför?
har haft flera bra. på mellanstadiet (stavreskolan) hade jag en mentor som hette lars-billy som alltid lyckades göra lektionerna roliga. precis som SO-läraren claes på högstadiet (stavreskolan) och SO-läraren peo (dalboskolan). lärare som får eleverna att längta till lektionerna borde det finnas fler av ;)

44. har du dejtat någon av en annan religion?
haha. det kan man väl kanske kalla det?

45. vad har du för väder?
fortfarande snötäckt mark och dessutom är det mulet idag :(

46. har du en blogg?
yes. och dom som läser det här har hittat dit ;)

47. vilket var ditt favoritämne på gymnasiet?

hm ... matte har alltid varit en favorit där jag gett gärnet.

48. gillar du att flyga?
har ingenting emot det och tycker det är en ganska häftig upplevelse



49. vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner?
ärlighet och humor är två av dom viktigaste faktorerna. även förstående, respekt och moral krävs enligt mig för att det ska fungera i längden.

50. när sov du senast på golvet?

hahaha. det minns jag faktiskt inte! det är ingenting som hör till mina rutiner precis.

51. vilken är din favoritdrink?

jag dricker det mesta ;) haha.



52. gillar du din boendesituation?
jag har väl ingenting att klaga på direkt. bor mestadels ensam i pappas 3a på sylte. men drömmar om någonting helt eget har man ju .....

53. vilken är din mammas hemstad?
trollhättan, tror jag?

54. din pappas hemstad?
samma där.

55. hur många timmar måste du sova för att kunna fungera?
det vet jag inte, men sömn är viktigt och jag föredrar att få sova mina 8 timmar/dygn. utan sömn blir jag på farligt dåligt humör!!

56. är dina dagar fullbokade och stressiga?

nej, eftersom jag är arbetslös blir det oftast ganska lugnt. men jag brukar försöka att fylla ut dom med träning, vänner osv ...

57. hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna?
nja, det var väl en period under mellanstadiet bara. och kanske någon gång på högstadiet.

58. vilken är din favoritfrukt?
gillar det mesta. äpple, apelsin ... är melon en frukt? (a)



59. bryr du dig om antalet kalorier i det du köper?

jag bryr mig om antalet kalorier i ALLTING!

60. hur gammal blir du nästa födelsedag?

20 :D woho.

61. är du petig när det kommer till stavning och grammatik?
fråga folk i min omgivning (a) hahaha. svar JA.

62. tror du på liv på andra planeter?
nja ... finns väl funderingar, men hade det funnits, hade vi nog vetat om det nu.

63. vem var den senaste personen som gjorde dig arg?

albin.

64. tror du att Gud är man eller kvinna?

jag har ingen bestämd tro kring det där riktigt.

65. vad var det senaste du åt?
ska ta ett äpple nu faktiskt ..... tror jag.

66. kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta?
enligt statistik - motsatt.



67. hur valde dina föräldrar ditt namn?
det har jag ingen aning om.

68. gillar du senap?
ja, det gör jag.

69. vad säger du till dig själv när allt känns svårt?
ingenting. jag lyssnar på musik som tilltalat mig, och pratar ibland med någon närstående. dom gångerna jag själv vet vad det beror på vill säga.

70. skulle du någonsin hoppa fallskärm?
ja, det tror jag absolut :o

71. vilken karaktär från en film påminner mest om dig själv?
svårt att komma på just nu. det är sånt man tänker på när man väl ser filmen, men ingenting man lägger på minnet.

72. har du någonsin köpt något från eBay, vad var det senaste i så fall?
nej, det har jag inte.

73. tycker du om att krama folk?
ja, kramar är alltid mysigt!



74. skulle du säga att du är trendig?
nej, inte direkt.

72. äger du en digitalkamera?
ja, men just nu har min mamma den. värdelös är den i vilket fall ... en gammal skit jag köpte från netonnet. min 'nya' kamera blev stulen i somras :'(

73. vilka kändisar har du blivit jämförd med?
hm. har nog inget svar på den frågan.

74. stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det?
ja, det spelar ingen roll vad det handlar om. säger man någonting ska man stå fast vid det.

75. vilka böcker, om några har fått dig att gråta?
'pojken som kallades det', men det var många år sedan. det är den enda jag kan komma på just nu.

76. tycker du att du är attraktiv?

svar nej.

77. vad är du allergisk mot?

smått allergisk mot apelsin, kiwi, tomat och banan ibland. får sår i munnen.

78. får du dåligt samvete efter du ätit kött?
nej. kött är gott och innehåller protein, järn, zink och b-vitaminer som kroppen behöver!



79. om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat?
ingen aning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0