WHERE'D YOU GO?

1 dag och 22 timmar och 30 minuter sedan sist. vad har jag gjort? ;) haha. i lördags, när jag var och tränade med albin (det blev ett kort pass, men har fortfarande sjukt träningsvärk i armarna! :p) skickade min älsklings hannah sms till mig, och ville hitta på någonting. så när jag kommit hem, ätit lite och vilat en stund så kom hon till mig! jag hade ju lovat pappa att fixa någon god mat till kvällen, då han även bjudit in edberg, så innan jag och hannah åkte till vänersborg framåt kvällen gjorde jag en kyckling/jordnötssås gryta.

har ingen aning om när jag och hannah träffades sist. men vi kom fram till att det säkert var 4-5 månader sen, eftersom så mycket hade hunnit förändras. inte mellan oss, men definitivt för henne. det har dykt upp jobb, pojkvän och till och med lägenhet. dessutom blev jag förvånad över hur mycket smalare hon har blivit! vart tog höfterna vägen? (och hur fan har hon lyckats!!) hehe.


först åkte vi hem till henne (och emil). jag drack en kopp kaffe och så lyssnade vi på lite musik och stekte kyckling som skulle med hem till lotta (hennes mamma) på onsjö, där vi skulle spendera kvällen. när klockan blev 19.30 var det dags att åka. först en sväng förbi affären för att köpa fetaost till våran kycklingsallad, + lite godis till barnen (: sen hämtade vi lottas pizza i vargön. 20.00 var vi innanför dörren, så då fick vi snabba på med att hacka grönsaker och blanda det med kycklingen och fetaosten. sen kollade vi på melodifestivalen och åt, godis och coca cola blev det också (a) gott.

haglunde ringde, så efter melodifestivalen åkte vi till trollhättan en sväng. sabine följde med också. haglund och galle var som vanligt fulla och goa :p stod och pratade en stund utanför affären på hjortmossen där vi möttes, innan dom fick skjuts till backstage. när vi droppat dom där (och vändt en gång för att haglund glömde sin mobil i bilen) åkte vi tillbaka till vänersborg, hem till hannah. där satt vi tre nyktra, men övertrötta och gapflabbade åt löjliga youtubeklipp :D höhöhö.

sabine åkte hem och jag sov över hos min hannibanni. innan vi gick och la oss, så myste vi på soffan framför 'micke och molle' med godis och coca cola. dagen efter vaknade vi vid 10.00, då carro som vi lovat en promenad med kom. vi klev upp, sakta med säkert, och klädde på oss, åt lite kycklingsallad som blev över från kvällen innan och så. innan vi drog på oss jackor och skor för den efterlängtade promenad (som inte längre kändes lika uppskattat). det blev iaf en någorlunda tur intill vattnet.

resten av dagen var slö. vi slappade på soffan och åt lite av det som fanns kvar av godiset innan vi begav oss till mig i trollhättan. där la vi oss i sängen med varsinn dator och blev kvar hela dagen. vid 19.30 tog vi en promenad till affären och tillbaka för att jag skulle handla lite. sedan åkte hannah hem och jag gjorde goda hamburgare till mig och pappa (: och så började vi kolla på 'luftslottet som sprängdes', men pappa somnade så jag gick och la mig ist. somnade runt 22.00 :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0