YOU KEEP ME RUNNING

låg kvar i sängen 30 minuter extra idag eftersom jag somnade ganska sent. vaknade vid 01.52 och upptäckte att jag somnat i telefonen :p hehe. somnade snabbt om och sov så gott. lika alert idag som tidigare dagar i veckan. nu har jag precis väckt erica och tagit mig en kopp kaffe, väntar på att äggen ska koka klart!

idag blir det bara en promenad innan frukost. 60 minuter. sedan ska jag slänga i mig lite frukost innan jag tar åker och tränar. ska vara på sportlife 10.30 för att träffa albin, så 09.52 bussen blir lagom. har bokat soltid 11.30 också, så efter det tar jag 12.08 bussen hem (tänkte jag) och äter lunch innan jag och erica åker och simmar i vänersborg :) blir förhoppningsvis ännu en promenad ikväll ... eller kanske en joggingtur ;p vi får se. annars känns det som en ganska lugn dag. städa ska jag göra också - tvätta, diska, plocka undan, damma, dammsuga, torka golv.

nu är äggen strax klara. ska dra på mig lite kläder, så jag är redo att gå vid 08.00.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0