ALL MY DREAMS ARE NOT WORTH SAVING

igår gick jag och la mig tidigt igår kväll! redan vid 12 var jag så trött, så att jag knappt orkade hålla ögonen öpnna! låg och pratade lite med hobbe, vilket var länge sedan nu, och så somnade vi tillsammans :p

nu har jag precis klivit upp och rullat ut nattuksbordet i köket. dvs, dator, stereo m.m. ;p mycket behagligt att bara kunna förflytta allting ... fastän det är lite frustrerande att krångla med alla kablar, golvlister och mattor som hjulen på bordet ska över :@ haha!


vad det blir av den här dagen är ännu ouppklarat. lillebror ska ha barnkalas (disco) som jag skulle haft hand om, men nu känns det inte speciellt aktuellt längre. får ångest av att svika min ögonsten, men vad ska jag göra? det är inte alltid så lätt att heta sofia andersson. frukost måste jag snart göra i ordning iaf, fastän matlusten fortfarande inte synts till.

ruskigt tråkigt väder idag för övrigt ...
regnet öser ner från gråa moln. temperaturen står trots allt förvånansvärt högt :o 13,1°. det är ju perfekt för en springtur?! haha. nja ... men kanske om regnet lugnar ner sig lite (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0