BREAKING INSIDE

heeeela dagen har slöats bort nu känner jag! varken huvudvärken eller mensvärken ger sig :( någon träning har det inte blivit av ännu. istället har jag legat på soffan och sovit sedan en liten stund efter frukosten. det känns ganska bra ändå faktiskt! behöver kunna slappna av, alltså utan att börja stressa så fort jag har tagit det lugnt en kvart, tagit en kortare promenad eller sovit en timma extra.

nu har jag sovit bort hela dagen, men det gör ingenting. fast att jag "måste" lämna in blanketten om aktivitetsstöd till arbetsförmedlningen, och fast att jag verkligen vill träna. hur det än blir, så ska jag inte få panik över det! i värsta fall får jag vänta en dag med att lämna blanketten och köra extra hårt på gymmet imorgon.

lunchen är på gång iaf, väldigt sen lunch ... den står i ugnen och gratineras just nu iaf (; vad det blir för någonting, det får ni se om en liten stund!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0