DON'T LET YOUR ENEMIES BECOME FRIENDS


idag var planen att jag skulle sova ut.
ingen tidsplanering, ingen veckaklocka. men ädå vaknar jag gång på gång av en jävla kramp i vaderna! ååååh, vad ont det gör :( har perioder då jag besväras av det varenda natt, men nu har jag sluppit det ett tag. förstår inte varför det ska komma tillbaka, eller vad som är anledningen till det? :o jaja.

09.00 klev jag upp och tog en snabb dusch för att vakna lite. nu sitter jag här, har gått i mig min vitamin och klunkat i min några dl vatten. funderar på om jag ska starta bryggaren, eller om jag ska skippa kaffe idag? känner mig inte speciellt sugen, så jag lämnar det ämnet.

frukost vill jag egentligen vänta lite med, eftersom jag ska träna sedan. äter jag nu, så kommer jag vara hungrig igen precis innan (ca 12.00-12.30). hinner inte/kan inte äta precis innan och tidigar än så går inte för sig, då jag följer ett 3-timmars schema ... lägger mig på soffan en stund, kanske kan somna om lite till någonting.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0