FAVORIT

… rum i huset: lägenheten. jag trivs ungefär lika bra i alla rum :)

 

… parfym: kan inte bestämma mig för en, men saknar min mexx ice touch.

 

… månad: juli, mitt i värmen! :)

 

… tidning: solo och veckorevyn brukar vara bäst.

 

… blomma: blommor är ingen stor del av mitt liv. har mest varit i kontakt med rosor, och dom är nog dom vackraste! där av sin popularitet, antar jag.

 

… glass: om jag måste välja, så blir det solero wild berries.

 

… bok: minns inte många av dom bäcker jag läser, men en som lagt sig på minnet är linda rosings självbiografi 'den nakna sanningen'.

 

… författare: får väl svara linda rosing på den frågan då, eftersom hon på något sätt har inspirerat och nått fram till mig genom sin bok.

 

… film: jag har svårt för att ha favoritfilmer, eftersom jag nästan aldrig vill se en film flera gånger. men twilight serien är faktiskt någonting jag aldrig får nog av! :) väntar ivrigt på den tredje - 'eclipse' som har premiär 1 juni :D

 

… skådespelare: chad michael murray, jessica alba, jennifer aniston, amanda bynes, ashton kutcher ... det finns många favoriter där (;

 

… TV-program: one tree hill, andra avenyn, O.C. drama serier ♥

 

… musik: det går fram och tillbaka, och jag gillar det mesta. just nu ligger rock på topp!

 

… artist/grupp: hm, jag får försöka blanda lite av dom bästa från olika genres :) skillet, mange schmidt, hollywood undead, the all-american rejects, my chemical romance, tokio hotel, robyn, michael learns to rock, savage garden, lene marlin, gigi d'agostino, veronica maggio, chris brown, basshunter. jag kan hålla på i evigheter när det gäller musik.

 

… låt: tröttnar snabbt på låtar, men det finns några som betyder extra mycket och som alltid kommer väcka känslor. 'helloween - just a little sign', 'the red jumpsuit appartus - your guardian angel', 'marie lundberg - leona (under her skin)' är några.

 

… djur: hund. har alltid varit, och kommer nog alltid vara :)

 

… mat: jag brinner för matlagning och älskar i stort sett all mat! jag tror att vad som helst kan bli gott med lite fantasi och kärlek. men just nu sover den lågan :/

 

… dryck: en iskall cider är nog det bästa som finns och tvåa på listan kommer nog chai latte/te.

 

… godis: mörk choklad ♥

 

… frukt: äpple. simpelt, syrligt och passar till det mesta!

 

… krog/restaurang: har inte ätit på speciellt många ställen, men koppargrillen i vänersborg har den godaste bearnaisesåsen, och jag kan nog svära på att ingen som har ätit där, kan säga emot ;p

 

… färg: turkos.

 

… doft: sommar, asfalt, regn. den kombinationen slår ingenting.

 

… siffra: vad ska man med en sådan till? jag förstår inte det :p

 

… sport: volleyboll är nog det enda jag är speciellt intresserad av och kapabel till att spela.

 

… lag: hm ... är inte så insatt.

 

… plats: vart som helst med människor man älskar.

 

… drog: alkohol, det starkaste och enda jag rör.

 

… fordon: hm.


… affär: H&M och gina tricot ligger på mångas, och även min topplista.

 

… café: espresso house (y.

 

… skor: converse är både snyggt, och bekvämt (i rimliga sträckor). haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0