FREE YOUR MIND


en genomsvettig häst och en nöjd fia, det är resultatet av en lyckad ridtur! :)
1 timmas ridning med syster ... jag på mini och hon på rasmus. en tur in på selringen och ett par varv i skogen tog vi. sedan satt hon av, medans jag körde på lite extra i padocken. fortsatte träna in det där med att sitta ner i traven. både kort och ökad trav ... takten börjar sätta sig ;) åh, jag älskar att lära mig nya saker! nu känner jag mig stolt och nöjd över min prestation.

hoppas att jag kan hålla igång med det här nu :D ungefär varannan/var tredje dag är det tänkt att jag ska rida ... det gäller bara att hålla igång, så man inte tappar motivationen!

ska värma en kopp te och starta en maskin med tvätt (y. får försöka komma i säng någorlunda tidigt idag också, väckaren ska troligtvis ställas på ca 06.45.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0