FUCK YOU ALL GOODNIGHT

ska alldeles strax dra täcket över huvudet och få mig några timmars sömn. men först ska jag varva ner med lite musik, filosoferande och en kopp chai te. mår lite bättre nu. skönt att papsen har kommit hem, socialt umgänge gör alltid en viss skillnad.

idag har jag pratat med nazmi, vilket var längesedan jag gjorde nu.
blev påminnd om hur mycket jag saknar turkiet, och även honom. kan inte fatta att det snart är 1 år sedan vi var där! :o han frågade efter mitt nummer igen, och ringde upp strax efter. jag svarade dock inte ... varken vågade eller hade riktigt möjlighet att göra det, eftersom jag och pappa precis börjat kolla på filmen. suck. jag måste tillbaka till turkiet ... vackraste platsen jag någonsin har varit på.

jag är trött på mitt liv här. känner inte att jag har speciellt mycket att uppskatta längre, och tvekar på att jag någonsin kommer ordna upp mitt liv. jag är trött på att bli besviken och att känna mig ensam. en ny start hade varit en bra möjlighet till nya chanser.

Kommentarer
Postat av: Adara

Åh tack så mycket! :) vad fin blogg du har! :D

kram

2010-05-17 @ 20:49:14
URL: http://adara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0