HISTORY REPEATING

fan vad kass jag känner mig :D men jag har lite bloggtorka, och det känns meningslöst att bara skriva "idag har jag gjort ...., nu ...., sen ska jag ...." ja, ni fattar. men som vanligt ska jag ändå gå igenom lite vad jag har gjort det senaste dygnet :)

någon fika blev det inte av igår kväll. istället åt jag mat med papsen, och drack en kopp kaffe efter det, innan jag gjorde mig i ordning och åkte ut med robin x 2 :) var inte så mycket mer än åka runt. vi kollade läget på saab, där det skulle vara race och så tog vi en tur till vänersborg. 01.30 var jag hemma igen! gjorde inte så mycket mer än tvättade bort sminket och gick och la mig. kollade på en halva 'the good girl' med jennifer aniston innan jag somnade.


idag blev jag väckt av pappa ca 08.30.
klev upp och tog mig en kopp kaffe, innan vi åt frukost och pappa åkte ut på en mc-tur. jag skulle ha åkt med egentligen, men kände inte riktigt för det, med tanke på att vädret såg osäkert ut redan då.

istället bestämde jag och hobbe att vi skulle åka ut till överby! så han plockade upp mig 10.30 :) kikade runt lite, jag köpte foundation och ett par leggings, hobbe bjöd på fika och sedan åkte vi en sväng till 'junkyard skate olympix' i arenan i vänersborg, där vi mötte nev, jocke och hedlund. blev inte speciellt långvarit, så vid 13.00 åkte vi vidare till maxi, där pojkarna handlade lite mat och sedan drack vi kaffe hos jocke innan hobbe skjutsade hem mig vid 15.30.

nu har jag ätit, för ca 1½ timma sedan ... väntar på att kvällen och dens events ska bli bekräftade och förverkligade, ungefär :p haha. idag är jag festsugen! börjar dock känna mig väldigt seg, det måste ändras på :o får försöka sysselsätta mig lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0