I NEED SOMETHING THAT'S REAL


NYBABAD! :) tappade upp och la mig i ett härligt, långt saltbad. tände några doftljus, höjde musiken en aning och slappnade av med en varm, fuktig handduk över ansiktet ett par minuter. sedan penslade jag på en hemmagjord ansiktsmask med jordgubbar, la gurka på ögonen och masserade in håret och händerna med olivolja, filade fötterna och avslutade med en kall dusch innan jag smörjde in kroppen med mitt parannötsdoftande body butter!


nu känner jag mig ren och fräsch ... ska fila ner naglarna ordentligt också och lägga på ett neutralt lack. jag vet inte hur många gånger jag svurit över en bruten nagel den senaste veckan. har haft riktigt otur och dom har gått av en efter en! :( antar att dom är väldigt svaga nu, vilket betyder att dom behöver en ny start ;p har varit lite slarvig det senaste (a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0