KISSIE I BELLA & TYRA SHOW!!

nu låter jag som värsta tönten, geeket, kissie-fan, whatever :p haha. men faaaan vad spännande det ska bli att se bella & tyra show ikväll :D jag har verkligen sett fram emot den här dagen, och blev så förväntansfull när jag fick reda på att kissie skulle vara veckans gäst, dock har det ju ändrats fram och tillbaka dom senaste dagarna. här om dagen skrev ju kissie i sin blogg att hon träffat bella på stan och sagt att hon inte skulle vara med i showen. det konstiga var att bella (som är mycket mer trovärdig) nekade detta, och sa att hon inte ens sett kissie den dagen. hm ..... antagligen bara ännu ett av kissies pr-trick. jag hoppas iaf att hon dyker upp nu ikväll, som hon nu garanterar att hon kommer göra!

jag får nog till och med skjuta upp filmen. måste ju se det live ikväll! annars brukar jag ju se det när dom lägger upp det på hemsidan några timmar efteråt.


edit; fan vad det buggar!! åååååh, irriterande :@

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0