LOVE THE SUN


sjuuuuukt varmt ute nu! men fan vad underbart det är :D
dagen har ägnats åt en timmes ridning med jonna, smörjning av läder i stallet, några koppar te och slumrande i solen. nu har vi precis ätit litegranna och morbror jocke har kommit för att hämta jonna, men först ska det drickas kaffe :p jag pallar dock inte kaffe i den gär värmen.


jag känner mera för en glass eller en iskall loka! hm. nu ska jag se om jag kan hitta någonting svalare än svarta mjukisbyxor att ta på mig, vila magen lite och sedan eventuellt springa några varv i skogen innan kvällen kommer, då ännu en ridtur är planerad med syster.

förut red jag mosa, eftersom jonna fick ta mini. men sedan ska jag ta mini igen ... ny favorit ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0