LOVELY EVENING

att sätta sig ner med en kopp te nu ..... det finns inga ord, det kan bara inte bli bättre! otroligt härlig kväll, underbara människor och skön värme. jag lever i nuet.

jag gjorde mig i ordning och tog bussen in till stan efter att jag och pappa ätit. träffade lisa och så strosade vi runt lite innan vi slog oss ner på en bänk på bryggan. sedan kom robin x 2 och simon, efter en stund dök även albin, sofia, sacka och hanna upp, och sist med inte minst tom :) blev kvar där en bra stund innan folket skiljdes åt olika håll för att göra annat, t.ex. lipz :p jag och lisa gick våran egen väg och promenerade bort till betty backs park, där satt vi en stund och väntade på sofia som kom och plockade upp oss, så drog vi runt och kikade lite ... tills vi stannade för att byta några ord med linus och jocke innan vi alla åkte hemåt.

mmmm ... så nu sitter jag här med mitt galet goda te. dessutom njuter jag av hur bra min dag har varit, och hur glad jag för tillfället känner mig (: uuuunderbart. imorgon ska jag och papsen komma iväg till affären senast 11.00 tänkte vi, sedan har jag offrat mig för att åka med och hjälpa till att sätta vägbeskrivningsskyltarna till kråkesvängen. är jag inte världens bästa dotter, så säg. haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0