SWEET DREAMS

HUR BRA ÄR INTE VÄDRET?! helt underbart :) idag var jag uppe med tuppen. eller nej, inte riktigt. jag låg faktiskt kvar och kollade klart på filmen jag somnade ifrån igår kväll. gick och la mig redan vid 23.15, men höll mig vaken tills 00.00, för att skicka iväg ett 'grattis-sms' till min vän robin ♥ som fyller 20 år idag!



hur som helst ... när jag klev upp strax efter 09.00 imorse gick jag ner och städade köket, sorterade skafferiet (en av mina favoritsysslor, vet inte varför :p) och satte på kaffe i lagom tid till mamsen kom ner. sedan har vi suttit ute i solen och tagit vara på den så gott det går. frukost har jag hunnit med också (; för någon timma sedan tyckte mamma att det blev för varmt, så nu sitter vi i skuggan under äppelträdet.

bara ett par timmar kvar nu tills jag ska hem till trollhättan igen. papsen är hemma runt 17.00-17.30, så ska försöka vara där innan dess. ha någon god mat klar kanske, som vanligt :):) han har det bra han! haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0