THIS IS THE LIFE

sitter här ensam och försöker se på film ... väntar på att några som är på G, ska bli klara samtidigt som jag försöker få igång min externa hårddisk, som bara "försvann" :| vad nu?!! hm ... tänkte iaf kolla på 'management', men eftersom den inte är tillgänlig förrän om ca 15 minuter fördriver jag tiden med att läsa igenom lite bloggar, och uppdatera min egen (y.


dagen har varit bra :) tycker att den har varit ganska lång, men känns ändå som den försvann fort ;o började ju hur som helst med frukost i den sköna morgonsolen på balkongen, pratade lite med hobbe och sedan stressade jag mig iväg bort till karlstorp där jag tvättade och städade åt gammelmormor. mamma och syster kom på besök också, så vi åt middag tillsammans alla fyra. 15.30 skjutsade mamma hem mig, och erica hämtade lite saker här. jag bytte om och packade väskan för att åka och rida med ronja, som kom och hämtade mig strax innan 16.30.

när vi kom till frändefors kände vi att vi varken hade lust eller tid till att rida.
vädret hade vänt, så solen var gömd bakom gråa moln och vinden alldeles för kall för att en ridtur skulle vara skön. dessutom hade jag bestämt att träffa lisa 18.00 och ronja skulle till överby med albin, så istället åkte vi snabbt hem till ronja innan vi vände tillbaka till trollhättan igen.

jag och lisa gjorde oss i ordning och väntade på robin x 2. sedan hämtade dom oss och så åkte vi runt en stund innan vi umgicks med possy, albin, söder och ronja i kiosken drygt 1 timma. köpte lite godis och åkte runt lite till :p när klockan blev 21.00 var det dags att åka hem.


lisa följde med hem till mig :) jag tog en dusch medans hon fixade klyftpotatis, och så värmde vi köttet som blev över från igår, även béarnaisesåsen kom till användning! mycket gott :D vi kollade andra avenyn (igen för min del) och sedan en dokumentär om bantning som jag spelat in.

nu har lisa åkt hem och jag ska som sagt kika på en film. hårddisken har kommit igång igen, men filmen jag vill se är inte färdig än på en stund! :/ ska fixa en kopp chai te nu iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0