LUST FOR LIFE


11.07 satte jag mig på bussen till stan! :) gjorde dock en liten tabbe när jag tog den bussen. jag stressade som en idiot med att packa träningsväskan, göra mig klar och dessutom hänga upp tvätt 2 minuter innan bussen gick, sedan kom på att jag skulle få vänta på bussen till sportlife eftersom den inte gick från torget förrän 11.45. men det löste sig ändå, för när jag kom dit 11.25 kände jag mig peppad på att ta en promenad, så jag gick till sportlife istället!

11.50 möttes jag och albin i receptionen. ett 40 minuters rygg/bröst/arm pass blev det! tycker det gick riktigt bra :D armarna och bröst kördes slut totalt och det kändes ordentligt i ryggen, speciellt efter 20x3 lyft på ryggresaren. så det ska vara!! 12.40 la jag mig i solariumet en kvart, sedan stekte jag i bastun och duschade medans albin solade.


efter sportlife vistelsen åkte vi till jätten och sedan hem till albin för att äta lunch. det blev en god röra med kyckling, äggnudlar, matyoghurt och en massa kryddor, jag wokade lite grönsaker till också (y. när vi ätit och tagit det lugnt en stund, så skjutsade albin hem mig innan han åkte och grejade med bilen.

nu sitter jag här med en kopp chai te och lyssnar på musik :)) funderar på vad jag ska fördriva resten av dagen med. har jag lust och ork, så ska jag iaf ta mig ut på en joggingrunda ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0